Zboží odesíláme dnes, nejpozději zítra!

Úno 9, 2024 | E-commerce

Neslibujeme! Opravdu odesíláme nejpozději druhý den

Víme to… V dnešním světě e-commerce je konkurence nelítostná a očekávání zákazníků jsou vyšší než kdy dříve. Proto zásadní roli při určování úspěchu vašeho e-shopu hraje logistika a včasné a efektivní doručování objednávek. V rámci naší probíhající kampaně „STOP špatné logistice“ se ponoříme do klíčového aspektu služeb plnění – skutečné a realistické garance zpracování zásilek v dohodnutém čase. Využitím neúnavné efektivity robotů a optimalizací odjezdů dopravců se náš přístup snaží předstihnout konkurenty a pozitivně přetvářet zákaznickou zkušenost.

Lidský faktor: Slabý článek při plnění smluvních podmínek

V minulém vydání naší kampaně jsme detailně popsali, že jednou z hlavních výzev, kterým čelíte, je spoléhání se na lidské zdroje. Od nemoci a únavy až po přestávky, lenost a rozptýlení – lidský faktor vnáší do dodavatelského řetězce značnou nepředvídatelnost. A nejen tyto faktory přispívají k nesrovnalostem při plnění smluv o úrovni služeb.

Účinnost robotů

Jednou z klíčových výhod našeho fulfillmentu je neúnavnost robotů při plnění logistických služeb. Pracují až 24 hodin denně a zajišťují konzistentní a rychlé zpracování objednávek. To nejen minimalizuje chyby, ale také zaručuje včasné dodávky, splnění či často překonání očekávané úrovně služeb (dle zpětné vazby našich zákazníků).

Strategická poloha a optimalizované odjezdy: vítězná kombinace

Geografická poloha skladu hraje klíčovou roli v efektivitě plnění. Náš sklad je strategicky umístěn na vynikající trase podél dep všech smluvních dopravců, což nám umožňuje výhodnější pozdější časy svozů zásilek. To nejen zkracuje dobu pro jejich předání zásilek, ale také zvyšuje spokojenost vašich zákazníků zajištěním včasných dodávek.

Na rozdíl od konkurence, která se potýká s omezeními konvenční logistiky, náš přístup využívá strategie založené na datech k zefektivnění logistických operací. Výsledkem je proces plnění, který hladce odpovídá očekáváním zákazníků.

Opravdu odesíláme do druhého dne!

Garance termínu

Rozumíme očekáváním zákazníků v prostředí e-commerce. Náš závazek jde nad rámec pouhých slibů – garantujeme Vám, že objednávky budou zpracovány a odeslány v ten samý pracovní den, pokud je obdržíme do našeho definovaného času (cut-off-time). Snažíme se nic si netáhnout do dalšího dne. V Dextrum Fulfillmennt totiž upřednostňujeme rychlé a bezproblémové doručení zásilek, protože rozumíme, že zákazníci hodnotí e-shopy podle rychlosti a spolehlivosti dodávek. Pokládáme Vám proto jednoduchou otázku:

Jste opravdu 100% spokojeni se stavem svých logistických procesů?
 


Na rychlosti záleží

Zákazníci požadují rychlé služby, aniž by byli ochotni za ně platit více. Zásadní je celkově pozitivní nákupní zkušenost, 75 % zákazníků uvádí rychlost dodání jako zásadní faktor při rozhodování o nákupu. Je pozoruhodné, že 37 % nakupujících opouští internetové obchody, pokud jim chybí dodací lhůta.

Naše fulfillmentové služby řeší tuto poptávku přímo. Neděláme žádné sliby – jednáme. S přístupem, který zajišťuje, že objednávky jsou připraveny a odeslány tak rychle, jak zákazník očekává, nově definujeme prostředí elektronického obchodování.

Závěr: Vyberte si budoucnost služeb plnění

Pokud se pohybujete ve složitém řízení logistiky, je nezbytné přehodnotit služby plnění a upřednostnit efektivitu a spolehlivost. Nabízíme Vám přesvědčivé řešení, které zaručuje bezproblémové odeslání objednávek v dohodnutém časovém rámci. Využitím efektivity robotů, optimalizací odjezdů dopravců a upřednostňováním spokojenosti zákazníků nově definujeme standardy logistiky e-commerce. Přijměte novou éru efektivity a dokonalosti.

Logo Dextrum

Outsourcujte logistiku
vašeho e-shopu
profesionálům

Mohlo by vás zajímat