Často kladené dotazy

Témata

Co znamená robotizovaný Fulfillment?
Fulfillment znamená logistický outsourcing, neboli zajištění skladové logistiky většinou pro e-shopy jako služby pomocí externího partnera, který se na logistiku specializuje.
 
Robotizovaný znamená, že rutinní nekreativní práci bez přidané hodnoty člověka zastávají ve skladu roboti namísto skladníků. Robot dovede převážet regály v rámci robotického skladu a dovážet tak zboží přímo ke kompletaci na balící pracoviště. Nahradí tak až 55% neefektivní práce, která se v logistických skladech provádí.
Logistika se díky tomu stává rychlejší, spolehlivější, pružnější a dovede ušetřit náklady.
Proč používat služby externího fulfilmetového partnera, když si logistiku můžete dělat sami?

Specializujeme se na logistiku, to je to jediné, co děláme, a proto jsme v tom dobří.
Investovali jsme do technologií, které významně zkracují pohyb lidí ve skladu, máme vysoce moderní řešení pro řízení logistiky WMS od nejvýznamnějšího producenta v této oblasti.
Máme velkou kapacitu a jsme schopni Vám nabídnout možnost navýšení výkonu, kdykoliv to budete potřebovat, a především v sezóně, kdy potřebujete odbavit všechny přijaté objednávky.

Jak je to s cenou za Fulfillmentové služby?

Logistický outsourcing je spolehlivá metoda, jak šetřit finančními i lidskými zdroji. Díky sdílení těchto zdrojů a také díky robotizaci Vám dovedeme nabídnou nižší cenu, než by byla cena, za kterou lze řešit logistiku samostatně.
Na míru Vám připravíme transparentní ceník jednotlivých logistických úkonů a vytvoříme modelovou kalkulaci na základě předložených dat.

Proč právě DEXTRUM a ne konkurenční firmy, které také provozují Fulfillment?

Jsme první firma v tomto segmentu, která nasadila robotizaci. U nás ve skladu nechodí pro zboží skladníci jako u konkurence, ale zboží ke skladníkům vozí roboti, a proto máme zásadně vyšší efektivitu. Máme významně vyšší vyskladňovací hodinový výkon a proto jsme Vaše zásilky schopni odbavit rychleji a pružněji.
Jsme schopni zajistit expedici zásilek v den objednávky.

Jak se řeší manka i inventurní rozdíly?

To je další nezanedbatelný benefit.
Už žádné inventury ve vaší režii, už žádné manka a nižší zisk díky ztracenému a chybně expedovanému zboží. To vše jde za námi.
My Vám ručíme za přijaté zboží a po potvrzení přijmu na našem skladě za něj přebíráme plnou hmotnou odpovědnost.

Jak se řeší odpovědnost za krádeže a poškození zboží při skladování?

Odpovědnost jde plně za námi, a to jak za inventurní rozdíly, tak případné krádeže nebo poškození zboží při skladování od živelných rizik.
Máme vysoké pojištění na tyto rizika a škody u renomovaných partnerů a nabízíme 100% krytí rizik v ceně služby.

Jak se navzájem propojí systémy?

Klíčová je integrace s Vašim e-shopem.
Naše řešení má integraci na většinu provozovaných e-shopů na trhu jako SHOPTET, SHOPSYS, FASTCENTRIK, SHOPCENTRIK a řadu dalších, ale také univerzální integrační API, kterým lze propojit i Váš e-shop s námi.
Pro ověření nás stačí kontaktovat .

Jak je zajištěn přehled o skladovaném zboží?

Součástí naší služby je přístup přes B2B Portál, kde si po přihlášení můžete sami projít evidenci skaldových zásob, historii pohybů, rozsah účtovaných služeb, naše faktury vystavené jednou měsíčně na poskytnuté služby a řadu dalších informací.

Do jakých obalů se balí zboží

Máme vytvořený kompletní set balení dle rozměru, objemu nebo váhy, pro které používáme typizované obaly, což umožní dosahovat vysoké efektivity při balení.
Balíme vždy do optimálního rozměru, abychom šetřili prostor v dopravě. Při sjednání detailních obchodních podmínek se dohodneme i na používaných obalech pro Vás.
Díky popsané politice Vám jsme schopni poskytnout výhodné ceny i na obaly.

Jací dopravci jsou podporováni pro posílání zásilek zákazníkům?

Máme integraci na většinu dopravců v České republice a také na dopravce dopravující do zahraničí.
Doporučíme Vám dopravce, se kterými děláme největší objem, a proto Vám jsme schopni nabídnout zajímavější ceny.
Zboží jsme schopni předávat jakémukoliv Vámi určenému dopravci.

Jaká data o sortimentu lze získat?

Zboží, které přebíráme od Vašich dodavatelů ke skladování a k manipulaci, na příjmu identifikujeme, měříme, vážíme.
Jelikož Vám dodavatel nemusí tato cenná data předávat, můžeme Vám je poskytnout my.
Po dohodě Vám můžeme zboží nafotit tak, abyste ho mohli kvalitně prezentovat na Vašich webových stránkách.

Jak DEXTRUM podporuje ochranu životního prostředí?

Díky využívání robotů jsme snížili spotřebu tepelné energie na vytápění a svícení ve větší části skladu, kde operují pouze roboti.
Část energie si produkujeme pomocí vlastní solární elektrárny, což je náš malý ale nezanedbatelný příspěvek k ochraně životního prostředí a patříme v této oblasti mezi energeticky nejúspornější provozy v logistice.

Co znamená robotizovaný Fulfillment?
Fulfillment znamená logistický outsourcing, neboli zajištění skladové logistiky většinou pro e-shopy jako služby pomocí externího partnera, který se na logistiku specializuje.
 
Robotizovaný znamená, že rutinní nekreativní práci bez přidané hodnoty člověka zastávají ve skladu roboti namísto skladníků. Robot dovede převážet regály v rámci robotického skladu a dovážet tak zboží přímo ke kompletaci na balící pracoviště. Nahradí tak až 55% neefektivní práce, která se v logistických skladech provádí.
Logistika se díky tomu stává rychlejší, spolehlivější, pružnější a dovede ušetřit náklady.
Proč používat služby externího fulfilmetového partnera, když si logistiku můžete dělat sami?

Specializujeme se na logistiku, to je to jediné, co děláme, a proto jsme v tom dobří.
Investovali jsme do technologií, které významně zkracují pohyb lidí ve skladu, máme vysoce moderní řešení pro řízení logistiky WMS od nejvýznamnějšího producenta v této oblasti.
Máme velkou kapacitu a jsme schopni Vám nabídnout možnost navýšení výkonu, kdykoliv to budete potřebovat, a především v sezóně, kdy potřebujete odbavit všechny přijaté objednávky.

Jak se řeší odpovědnost za krádeže a poškození zboží při skladování?

Odpovědnost jde plně za námi, a to jak za inventurní rozdíly, tak případné krádeže nebo poškození zboží při skladování od živelných rizik.
Máme vysoké pojištění na tyto rizika a škody u renomovaných partnerů a nabízíme 100% krytí rizik v ceně služby.

Jak je zajištěn přehled o skladovaném zboží?

Součástí naší služby je přístup přes B2B Portál, kde si po přihlášení můžete sami projít evidenci skaldových zásob, historii pohybů, rozsah účtovaných služeb, naše faktury vystavené jednou měsíčně na poskytnuté služby a řadu dalších informací.

Do jakých obalů se balí zboží

Máme vytvořený kompletní set balení dle rozměru, objemu nebo váhy, pro které používáme typizované obaly, což umožní dosahovat vysoké efektivity při balení.
Balíme vždy do optimálního rozměru, abychom šetřili prostor v dopravě. Při sjednání detailních obchodních podmínek se dohodneme i na používaných obalech pro Vás.
Díky popsané politice Vám jsme schopni poskytnout výhodné ceny i na obaly.

Jací dopravci jsou podporováni pro posílání zásilek zákazníkům?

Máme integraci na většinu dopravců v České republice a také na dopravce dopravující do zahraničí.
Doporučíme Vám dopravce, se kterými děláme největší objem, a proto Vám jsme schopni nabídnout zajímavější ceny.
Zboží jsme schopni předávat jakémukoliv Vámi určenému dopravci.

Jak je to s cenou za Fulfillmentové služby?

Logistický outsourcing je spolehlivá metoda, jak šetřit finančními i lidskými zdroji. Díky sdílení těchto zdrojů a také díky robotizaci Vám dovedeme nabídnou nižší cenu, než by byla cena, za kterou lze řešit logistiku samostatně.
Na míru Vám připravíme transparentní ceník jednotlivých logistických úkonů a vytvoříme modelovou kalkulaci na základě předložených dat.

Jak se řeší manka i inventurní rozdíly?

To je další nezanedbatelný benefit.
Už žádné inventury ve vaší režii, už žádné manka a nižší zisk díky ztracenému a chybně expedovanému zboží. To vše jde za námi.
My Vám ručíme za přijaté zboží a po potvrzení přijmu na našem skladě za něj přebíráme plnou hmotnou odpovědnost.

Jak se navzájem propojí systémy?

Klíčová je integrace s Vašim e-shopem.
Naše řešení má integraci na většinu provozovaných e-shopů na trhu jako SHOPTET, SHOPSYS, FASTCENTRIK, SHOPCENTRIK a řadu dalších, ale také univerzální integrační API, kterým lze propojit i Váš e-shop s námi.
Pro ověření nás stačí kontaktovat .

Jaká data o sortimentu lze získat?

Zboží, které přebíráme od Vašich dodavatelů ke skladování a k manipulaci, na příjmu identifikujeme, měříme, vážíme.
Jelikož Vám dodavatel nemusí tato cenná data předávat, můžeme Vám je poskytnout my.
Po dohodě Vám můžeme zboží nafotit tak, abyste ho mohli kvalitně prezentovat na Vašich webových stránkách.

Nenašli jste odpověd?

Nenašli jste odpověd?